שולחן משרדי – עבודה נכונה ובריאה
ריהוט משרדי הוא חלק בלתי נפרד מכל חברה, ארגון או משרד.
חברות רבות מייעדות לנושא זה תקציב גבוה ומקפידות על רענון מדי כמה שנים בכדי לשמור על מראה מודרני ומעוצב של המקום.
יש חברות רבות המספקות ריהוט משרדי אשר רובן שמות דגש על העיצוב של הרהיטים. ניתן למצוא ריהוט ובעיקר שולחן משרדי העשוי ממגוון חומרים, צבוע בצבעים שונים ומתוכנן בצורות המתאימות לבקשת הלקוח.
כל משרד זקוק לריהוט משרדי: שולחנות משרד, כסאות, דלפק קבלה, ארונות ועוד. לעתים, הדגש על הרכישה מתמקד במחיר או בעיצוב, אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי ריהוט משרדי ובעיקר שולחנות עבודה, משמשים אותנו שעות רבות במהלך היום ולא כל שולחן משרדי יכול להיות גם נכון ואיכותי מבחינה ארגונומית (- היחס שבין האדם לסביבת העבודה שלו) ולספק לנו תמיכה ראויה.
איכות ללא פשרות
שולחן משרדי או שולחן ישיבות אשר מתוכנן באופן שאינו מתאים לגוף האדם בו יסב נזק גופני למשתמש בו, אי נוחות תמידית ויגרום לכאבי צוואר, גב ורגליים. בנוסף, ידוע כי ישיבה נכונה מול שולחן משרדי תורמת לערנות ולרעננות ביום העבודה, אשר נמשך שעות רבות. חברות רבות מודעות לכך ומספקות לעובדיהם יועץ ארגונומי אשר בודק האם הריהוט וסביבת העבודה בריאים ונכונים עבורם ומנחה את החברה להחלפת הריהוט בעת הצורך.
שולחנות העבודה הארגונומיים מעוצבים בשלמות מבחינת גובה השולחן והמבנה שלו, כולל חלק המיועד למחשב ומקלדת ומיקום נוח להנחה נכונה של הרגליים. בנוסף ניתן למצוא שולחן משרדי במגוון רחב של סגנונות, המתאימים לכל צורך, סגנון או תקציב. אל תתפשרו על הריהוט המשרדי שלכם – שולחן עבודה אמין יהיה גם נוח לשימוש, לא יסב נזק או כאב, יספק היבט אסתטי וגם פונקציונאלי וישמש אתכם לטווח ארוך.
נכתב לחברת אורן 110 המציע שירותי מכירה והתקנה של ריהוט משרדי הכולל שולחנות ישיבה, שולחן משרדי ועוד...